Bridgecursus voor beginners 2017

Vier Delftse bridgeclubs (Prometheus, OneDownDelft, De Gaech en Gisolf) organiseren binnenkort samen een Bridgecursus voor beginners.

Ken je iemand die willen leren bridgen?
Attendeer hem/haar dan op deze bridgecursus!

De cursus bestaat uit 12 lesavonden van circa 2,5 uur op (naar keuze) de maandag of woensdag. Na de cursus kunt u - met begeleiding - het bridgen ‘spelenderwijs’ oefenen op onze clubs en de sfeer proeven op een clubavond.

Een en ander even op een rijtje:

• 12 lesavonden van circa 2,5 uur
  • keuze tussen les op maandag (start 30 januari) of les op woensdag (start 1 februari)
  • Daarna 6 oefenavonden op de club: met begeleiding het geleerde in praktijk brengen en sfeer proeven op de clubavond. Deze gratis oefenavonden zijn op dinsdag en donderdag.
  • Kosten: € 75,- per persoon.
  • Bij voldoende belangstelling start de cursus op maandag 30 januari 2017 en op woensdag 1 februari 2017.
  • Cursuslocatie: Buurthuis “Het Voorhof”
    Herman Gorterhof 165, 2624 XL Delft

Aanmelden?
Stuur een mail naar bridgecursusdelft@gmail.com met vermelding van de cursusavond van uw voorkeur.

Meer informatie? Klik hier voor de aankonding (pdf-bestand).

Bridgecursus voor beginners